مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-08اقتصادي

اجرای عملیات گازرسانی به 550 روستا در کشور


مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از اجرای عملیات گازرسانی به 550 روستای کشور در حال حاضر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران چهارشنبه شب در این آیین گازرسانی به روستای قطور خوی اظهار کرد: بیش از 550 روستا در سطح کشور در حال گازرسانی بوده و در کنار آن عملیات گازرسانی به 120 روستا نیز آغاز شده است.

مجید چگینی افزود: امروز شاهد کلنگ زنی عملیات گازرسانی به شهر قطور هستیم و امید داریم با تلاش شبانه روزی تا یکسال آینده به اتمام رسانده و مابقی روستاهای شهر قطور را نیز در برنامه کاری خود قرار دهیم.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی هم در این آیین اظهار کرد: برکات سفر استانی سال گذشته رییس جمهور به آذربایجان غربی را امروز مردم ما شاهد هستند و شبانه روزی شدن مرز رازی را می توان یکی از این برکات نام برد.

عادل نجف زاده با اشاره به مطالبه مردم روستاهای اطراف شهر قطور اضافه کرد: از وزیر نفت و دولت سیزدهم انتظار داریم تا در اسرع وقت 29 روستای این شهر در اولویت کاری وزارتخانه قرار گیرد تا مردم این مناطق نیز از نعمت گاز بهره مند شوند.

وی ادامه داد: 17 روستا از منطقه الند شهرستان خوی نیز با توجه به محروم بودن این روستاها، نیازمند نگاه ویژه دولت به مردم این منطقه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات گازرسانی به 550 روستا در کشور

اجرای عملیات گازرسانی به 550 روستا در کشور