مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-09اقتصادي

افتتاح پروژه انتقال آب شرب سالم به میانه بعد از 20 سال با حضور رییس جمهور


پروژه آبرسانی میانه شامل سد گرمی چای و تصفیه خانه و خط انتقال آب به این شهرستان بعد از 20 سال با حضور رییس جمهور به بهره برداری رسید تا رویای شهروندان این شهرستان برای استفاده از آب شرب سالم به واقعیت بپیوندد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تامین آب شرب شهرستان میانه پروژه ای است که به دلیل اعتبارات قطره چکانی سال ها بر زمین مانده بود، اما با تخصیص منابع قابل توجه در سفر استانی اول رییس جمهور به آذربایجان شرقی در 1401 روح تازه ای در این پروژه دمیده شد.

امروز فاز نخست آبرسانی به شهرستان میانه با حضور سیدآیت الله ابراهیم رییسی و مسئولان ملی و استانی از سد گرمی چای به بهره برداری رسید.

این پروژه که شامل احداث سد گرمی چای و ایجاد تصفیه خانه و خط انتقال آب می شود، 20 سال پیش آغاز شده بود که بواسطه عدم تخصیص اعتبارات لازم در تمام این سال ها، برخورداری از آب شرب سالم را به سراب و رویایی دست نیافتنی برای مردم میانه تبدیل کرده بود، سرابی که با تخصیص 450 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه در سفر اول رییس جمهور دولت سیزدهم و افتتاح فاز نخست پروژه آبرسانی میانه در سفر دوم ابراهیم رییسی به آذربایجان شرقی به واقعیت پیوست.

اوایل خرداد  سال گذشته بود که وزیر نیرو به همراه رییس جمهور به استان آذربایجان شرقی سفر کرد و در بازدید از سد گرمی چای شه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه انتقال آب شرب سالم به میانه بعد از 20 سال با حضور رییس جمهور

افتتاح پروژه انتقال آب شرب سالم به میانه بعد از 20 سال با حضور رییس جمهور