مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 06:352023-06-15ورزشي

راگبی ایران شانس موفقیت در المپیک را دارد


رییس کمیته راگبی هیأت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی گفت: راگبی آذربایجان شرقی به عنوان بازوی اصلی تیم ملی شانس موفقیت در المپیک را دارد.

- سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به شروع تمرینات تیم راگبی آذربایجان شرقی افزود: تیم راگبی استان برای حضور در مسابقات لیگ کشوری و انتخابی تیم ملی در تیر ماه، اردوی آماده سازی در تبریز برگزار کرده است.

رییس کمیته راگبی هیأت انجمن های ورزشی آذربایجان شرقی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی راگبی از چهاردهم تا شانزدهم تیر ماه در شهر تهران برگزار خواهد شد، عنوان داشت: در این مسابقات که با حضور 16 تیم از استان های سطح کشور برگزار خواهد شد، پنج تیم اول این مسابقات به همراه تیم ملی راگبی و 2 تیم خارجی تورنمنت بین المللی در شهریور ماه برگزار خواهد شد.

موسوی اذعان داشت: از 10 سال پیش در رشته راگبی فعالیت می کنم و همچنین عضو تیم راگبی آذربایجان شرقی نیز می باشم و با نام شیرینی تشریفات به عنوان اسپانسر تیم از این رشته در استان حمایت مالی می کنم.

وی با بیان اینکه شهر تبریز بهترین پتانسیل برای رشد در رشته راگبی را دارا می باشد، یادآور شد: تبریز در چندین دوره مسابقات لیگ دسته یک راگبی مقام قهرمانی را کسب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راگبی ایران شانس موفقیت در المپیک را دارد

راگبی ایران شانس موفقیت در المپیک را دارد