مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 10:152023-06-01اجتماعي

دمای تهران به 39 درجه می رسد


بیشینه دمای تهران امروز 35 درجه سانتی گراد، فردا 36 و همینطور هر روز یک درجه به دمای آن افزوده می شود و روز دوشنبه به 39 درجه سانتی گراد خواهد رسید.

- کارشناسان سازمان هواشناسی گفت: تا روز دوشنبه دمای هوای تهران افزایش 4 درجه ای را تجربه کرده و به 39 درجه سانتی گراد می رسد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، امین حسین نقشینه در گفتگو با ایرنا درباره وضعیت جوی کشور گفت: با توجه به عبور متناوب امواج ترازی میانی جو از سوی کشور، در پنج روز آینده به تناوب در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای نقاطی از استان های واقع در شمال غرب، سواحل شمال، ارتفاعات البرز، شمال شرق کشور، بخش هایی از استان های اصفهان، یزد، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و شمال هرمزگان رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می کنیم.

  این کارشناس افزود: امروز بیشتر بارش ها در سواحل شمال و شمال غرب استان های اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و فردا در استان کرمان و شرق فارس آغاز می شود که در استان کرمان نیز بیشترین بارش ها را در ارتفاعات نیمه غربی، مرکز و جنوبی پیش بینی کردیم.

  وی همچنین افزود: در همین زمان در شرق کشور و خصوصا در زابل، باد و گرد و خاک رخ می دهد و از فردا –جمعه- تا یکشنبه نیز خوزستان در برخی ساعات گرد و خاک خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دمای تهران به 39 درجه می رسد

دمای تهران به 39 درجه می رسد