موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 12:052023-06-02اقتصادي

مقابل جریان نابودی میراث فرهنگی ایستاده ایم


وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مقابل جریانی که برای نابودی میراث فرهنگی اقدام می کند ایستاده ایم و تمام تلاش ما برای حفظ میراث کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عزت الله ضرغامی در جمع خبرنگاران در کوهبنان گفت: استان کرمان پایتخت مقاومت است و می تواند مرکز گردشگری مقاومت کشور قرار گیرد.

وی با بیان اینکه گردشگری معدن جایگاه ویژه ای دارد، تاکید کرد: در حال مطالعه بر روی این بخش از گردشگری هستیم و در بازدیدی که از معادن ذغال سنگ منطقه زرند و کوهبنان داشتیم، امکاناتی وجود دارد که رها شده و در حال از بین رفتن است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به بازدید از بازار سنتی زرند بیان کرد: بخشی از این بازار نیاز به مرمت دارد که اعتبار ویژه ای برای این منظور اختصاص می دهیم تا بازار زرند به طور شایسته فعال شود.

وی با اشاره به اینکه در استان کرمان پروژه های ملی جریان دارد، افزود: باید ابتدا راه دسترسی به این پروژه ها فراهم شود و دولت مصمم است این امکان فراهم شود.

وی اظهار کرد: برای مرمت قلعه دختر و اردشیر کرمان چهار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده ایم که با توجه به محدودیت منابع رقم خوبی است.

ضرغامی با بیان اینکه سیاست ما تسریع در مشارکت بخش خصوصی برای مرمت و بهره برداری از بناهای تاریخی است افزود: در این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقابل جریان نابودی میراث فرهنگی ایستاده ایم

مقابل جریان نابودی میراث فرهنگی ایستاده ایم