مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:152023-06-08سياسي

ضرورت اطلاع رسانی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان بر ضرورت اطلاع رسانی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی جلال صبح امروز در نخستین نشست کارگروه بهبود کیفیت سواد آموزی و ستاد امتحانات استان در سال جاری، اظهار کرد: تلاش و همگرایی مجموعه موجب ماندگاری فعالیت ها و خدمات خواهد شد.

وی با بیان اینکه راه اندازی نهضت سوادآموزی در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، شور و شوقی در بین مردم و به ویژه بی سوادان برای آموزش ایجاد کرد، افزود: اینک که به مراحل پایانی کار و انتهای فعالیت های سوادآموزی رسیده ایم، همه باید کمک کنند تا بی سوادی در جامعه ریشه کن شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از شرایط حاکم بر معاونت سوادآموزی استان و پیگیری های جدی، دلسوزانه و مطلوب فعالیت ها تشکروعمل به وظیفه ذاتی را بهترین خدمت به جامعه عنوان کرد و با بیان اینکه سوادآموزی استان به وظیفه خود خوب عمل کرده است، خواستار تداوم برنامه ها شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبار آموزش و پرورش، اعتماد مردم است، اظهار داشت: اگر اعتماد از مجموعه سلب شود، چیزی باقی نخواهد ماند، لذا در موضوع صحت و سلامت کار و رسیدگی به تخلفات، انتظار می رود مسائل با جدیت بررسی و با لحاظ اصل قانون، با تخلف و افراد متخلف برخورد قانونی صورت گرفته و موضوع ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت اطلاع رسانی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید

ضرورت اطلاع رسانی رهیافت های نوین سوادآموزی در زیست بوم جدید