مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 00:112023-06-19اقتصادي

طرح نجم شناسایی ظرفیت های پنهان برای مولدسازی است


مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران درباره اجرای طرح نجم در استان گفت: طرح نجم به منظور شناسایی ظرفیت های پنهان برای مولد سازی است هرچند ممکن است بخشی از اموال منجر به فروش شود اما هدف فروش نیست و تغییر فضای کاربری را در بر دارد.

- طرح "نجم" شناسایی ظرفیت های پنهان برای مولدسازی است ایسنا/مازندران مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران درباره اجرای طرح نجم در استان گفت: طرح نجم به منظور شناسایی ظرفیت های پنهان برای مولد سازی است هرچند ممکن است بخشی از اموال منجر به فروش شود اما هدف فروش نیست و تغییر فضای کاربری را در بر دارد.

سید حسین درویشی شامگاه دوشنبه29 خردادماه طی بازدید از مرکز 22 بهمن ساری؛ با اشاره به اینکه 20 مرکز دولتی در مازندران داریم که بیش از 6 میلیون نفر ساعت و 31 هزار نفر دوره آموزش دیده اند، اظهار کرد: هزارو 721 آموزشگاه فنی و حرفه ای در مازندران فعال است.

وی افزود: بیش از 8 هزار تیم سیار آموزشی و هماهنگ و بیش از 60 هزار مراکز آموزشگاه آزاد و آنلاین در استان به آموزش مهارتی می پردازند.

مدیرکل فنی حرفه ای مازندران از انعقاد 162 تفاهم نامه همکاری با دستگاه های اجرایی، نهادها، صنایع و غیره اشاره کرد و ادامه داد: بیش از 72 هزار نفر در آزمون مهارتی شرکت کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نجم شناسایی ظرفیت های پنهان برای مولدسازی است

طرح نجم شناسایی ظرفیت های پنهان برای مولدسازی است