مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-01فرهنگي

مهلت ارسال آثار به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد


ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان از تمدید مهلت ارسال آثار برگزیدگان به مرحله نهایی این دوره از جشنواره تا جمعه نوزدهم خرداد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی انجمن موسیقی ایران، با توجه به درخواست ها و تماس های فراوان پذیرفته شدگان این رویداد مهم موسیقایی در مرحله اول و به منظور ایجاد امکان حضور حداکثری شرکت کنندگان، زمان ارسال آثار به مرحله نهایی شانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان تا پایان روز جمعه 19 خرداد تمدید شد.

پیش از این، دبیرخانه جشنواره پس از پایان کار هیأت های تخصصی داوری مرحله مقدماتی و بررسی 1792 اثر ارسالی در 2 بخش موسیقی دستگاهی و موسیقی کلاسیک، اسامی 273 نفر برای راه یابی به مرحله نهایی را اعلام کرده بود.

همچنین در این دوره در بخش موسیقی دستگاهی 1076 خواننده و نوازنده، در بخش موسیقی کلاسیک 277 نوازنده شرکت کردند که بعد از ارزیابی و بررسی توسط هیئت داوران 187 نفر در بخش موسیقی دستگاهی و 86 نفر در بخش موسیقی کلاسیک انتخاب شدند که اسامی آنها در سایت جشنواره موسیقی جوان و انجمن موسیقی ایران قابل مشاهده است.

راه یافتگان به مرحله نهایی می بایست آثار خود را بر اساس رپرتوارهای تعیین شده در فراخوان اصلی، تا پایان روز جمعه نوزدهم خرداد سال جاری در سامانه بامک بارگذاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال آثار به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد

مهلت ارسال آثار به مرحله نهایی جشنواره ملی موسیقی جوان تمدید شد