مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 23:352023-06-19سياسي

پاسخگویی به 87000 تماس مردمی توسط مدیران گلستانی


مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان از پاسخگویی استاندار، معاونین و مدیران ارشد این استان به تماس های تلفنی مردم به سامانه 111 سامد در دولت جدید خبر داد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان از پاسخگویی استاندار، معاونین و مدیران ارشد این استان به تماس های تلفنی مردم به سامانه 111 سامد در دولت جدید خبر داد.

هانی محمدی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه دولت سیزدهم شعار خود را دولت مردمی و رسیدگی کامل به نظرات و نگاه های مردم می داند، اظهار کرد: ما در استان گلستان نیز با راهبری استاندار محترم از همان روز نخست به دنبال ایجاد بستری برای شنیدن سخنان مردم و بهره بردن از ظرفیت های مردمی برای حل مشکلات بزرگ استان در مسیر رشد و پیشرفت بودیم.

وی با بیان اینکه نظام نامه سامد به عنوان یک سند مرجع و آیین نامه ارتباطی مدیران با مردم توسط استاندار گلستان به تمامی فرمانداران و مدیران کل ابلاغ شد، افزود: در این نظام نامه تلاش شده است تا به صورت جامع بسته ای برای ارتباط مستمر مدیران با مردم تهیه شود.

مدیرکل دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری گلستان با تاکید بر اینکه یکی از حوزه های مهم این نظام نامه حضور مدیران در مرکز سامد و پاسخگویی به تماس های تلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخگویی به 87000 تماس مردمی توسط مدیران گلستانی

پاسخگویی به 87000 تماس مردمی توسط مدیران گلستانی