مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-17اجتماعي

انتخاب بهترین مشاور تحصیلی و معتبرترین مرکز آموزشی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ یکی از دغدغه های اساسی خانواده ها و نوجوانان مخصوصا در دوران دبیرستان و کنکور آشنایی با مرکز یا شخصی معتبر در حوزه آموزش و مشاوره تحصیلی است که از وی راهنمایی و کمک بگیرند از طرفی این روز ها فضای مجازی مملو است از .

- برای طی کردن پله های موفقیت تنها تلاش کافی نیست بلکه داشتن مشاوری آگاه، همراه، دغدغه مند و باسابقه در مرکزی معتبر و مطمئن از اهم موضوعاتی است که اخیرا ذهن دانش آموزان را برای پیشرفت و ترقی در دروس و کنکور و دانشگاه درگیر خود کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ یکی از دغدغه های اساسی خانواده ها و نوجوانان مخصوصا در دوران دبیرستان و کنکور آشنایی با مرکز یا شخصی معتبر در حوزه آموزش و مشاوره تحصیلی است که از وی راهنمایی و کمک بگیرند از طرفی این روز ها فضای مجازی مملو است از مشاوران جوان که در حوزه مشاوره کنکور، انتخاب رشته و .

فعالیت می کنند و همگی با شعار های رنگارنگ و بعضا تبلیغات نامتعارف، ولی جذاب مدعی هستند متخصص امر مشاوره هستند و یا اینکه می توانند برای دانش آموزان جادو کنند خیلی از آن ها خودشان را با القاب دکتر، مهندس، استاد و .

خطاب می کنند، اما متاسفانه با تحقیق زیاد متوجه می شویم اکثر آن ها کلاه بردار هستند و یا مدرک تحصیلی مرتبط و مجوز های لازم بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب بهترین مشاور تحصیلی و معتبرترین مرکز آموزشی

انتخاب بهترین مشاور تحصیلی و معتبرترین مرکز آموزشی