مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 10:052023-06-06پزشكي

شارژ دوره ای باتری قلب با تعرفه دولتی در کاشان


مدیر مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: خدمات به بیماران دارای «پیس میکر» یا باتری قلب در این مرکز با تعرفه دولتی ارائه می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: خدمات به بیماران دارای پیس میکر یا باتری قلب در این مرکز با تعرفه دولتی ارائه می شود.

سید مهدی موسوی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بیمارانی که از باتری قلب استفاده می کنند با مراجعه به بخش قلب بیمارستان شهید بهشتی می توانند شارژ دوره ای باتری قلب خود را انجام دهند و نیازی به مراجعه به استان ها یا مراکز خصوصی ندارند.

وی افزود: باتری قلب یا همان پیس میکر که به آن ضربان ساز گفته می شود، از قطعه های کوچک کامپیوتری مولد ضربان یا همان ژنراتور با طول عمری نسبتاً بالا ساخته شده است که با ارسال جریان الکتریکی از طریق سیم های مخصوص به نام لید می تواند ضربان قلب را تنظیم کند.

مدیر مرکز آموزشی، درمانی شهید بهشتی کاشان گفت: بیمارستان شهید بهشتی یک مرکز دولتی است که با حضور متخصص و فوق تخصص قلب و عروق خدمات درمانی آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی عروق قلبی اورژانسی و غیر اورژانسی، درمان های الکترو فیزیولوژیک قلبی و انواع جراحی های قلب باز را به بیماران قلبی ارائه می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شارژ دوره ای باتری قلب با تعرفه دولتی در کاشان

شارژ دوره ای باتری قلب با تعرفه دولتی در کاشان