مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 09:452023-05-31سياسي

راه اندازی دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان


معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم مقابله جدی و هوشمندانه با پدیده سرقت در سطح این استان تاکید کرد و گفت: دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان راه اندازی شود.

- ایسنا/مازندران معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران بر لزوم مقابله جدی و هوشمندانه با پدیده سرقت در سطح این استان تاکید کرد و گفت: دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان راه اندازی شود.

روح الله سلگی امروز در جلسه کمیسیون عالی مقابله با سرقت مازندران با حضور دستگاه های مسئول گفت: همزمان با پیشرفت تجهیزات سارقان باید تدابیر روزآمد و پیشرفته ای برای مقابله با آنان اجرایی شود.

وی با اشاره به نقش فرمانداران در این ارتباط افزود: فرمانداران باید با تشکیل منظم جلسات کمیسیون مقابله با سرقت و پیگیری مصوبات مربوطه در این زمینه اهتمام بورزند.

معاون استاندار مازندران لزوم همگرایی دستگاه های مسئول در حوزه مقابله با سرقت را خاطرنشان کرد و یادآور شد: عدم آزادی سارقان حرفه ای و سابقه دار از زندان و بکارگیری پابند الکترونیکی برای آنان در این روند حائز اهمیت است.

سلگی با اشاره به افزایش سرقت در مناطق روستایی لزوم تدابیر پیشگیرانه در این ارتباط را یادآور شد و گفت: در راستای مقابله با سرقت در روستاها نصب و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان

راه اندازی دوربین های پایش تصویری در روستاهای مازندران برای مقابله با سارقان