مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:002023-06-19سياسي

استفاده از ظرفیت های جوانان و محلات در برگزاری جشن های غدیر


فرماندار یزد با بیان این که بزرگداشت عید غدیر، یک تکلیف است، بر استفاده از ظرفیت های جوانان، محلات و حضور سازمان های مردم نهاد در برگزاری باشکوه اعیاد دهه ولایت تاکید کرد.

- ایسنا/یزد فرماندار یزد با بیان این که بزرگداشت عید غدیر، یک تکلیف است، بر استفاده از ظرفیت های جوانان، محلات و حضور سازمان های مردم نهاد در برگزاری باشکوه اعیاد دهه ولایت تاکید کرد.

سید محمدرضا مدرسی در اولین نشست هماهنگی ستاد غدیر شهرستان یزد که با هدف برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های فرهنگی و هنری ایام عید غدیر خم در سالن ولایت فرمانداری یزد برگزار شد، با اشاره به اهمیتی که ائمه اطهار(علیهم السلام) برای بزرگداشت عید غدیر قائل بودند، گفت: بزرگداشت عید غدیر، یک تکلیف است و همگی باید در راستای باشکوتر شدن این مناسبت بزرگ تلاش کنیم.

وی عید غدیر را شناسنامه شیعه و عید شاخص برای شیعیان خواند و با بیان این که دهه ولایت بهترین فرصت برای فرهنگ سازی و تبیین این جایگاه مهم است، اظهار کرد: عید غدیر مورد توجه و اهمیت همه شیعیان است و باید جشن های دهه امامت و ولایت با شکوه بیشتر و با استفاده از ظرفیت های جوانان، محلات و حضور سازمان های مردم نهاد برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت های جوانان و محلات در برگزاری جشن های غدیر

استفاده از ظرفیت های جوانان و محلات در برگزاری جشن های غدیر