مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 11:552023-06-09پزشكي

لزوم تسریع در پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص


پرداخت هزینه های درمانی توسط بیمه ها گاهی تا 6 ماه طول می کشد و مقرر شده با نگاه خاص حداکثر ظرف یک ماه هزینه های درمانی بیماران خاص پرداخت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی زاده در نشستی با حضور مسوولان مرتبط در دانشگاه علوم پزشکی، بیمه ها و جمعی از بیماران خاص به خصوص بیماران سرطانی اظهار داشت: از جمله مشکلات مطرح شده این عزیزان در این نشست در حوزه تهیه دارو بود که مقرر شد علاوه بر داروخانه های موجود یک داروخانه ویژه هلال احمر به این امر اختصاص یابد.

وی گفت: از دیگر مشکلات مطرح شده، پرداخت هزینه های درمانی توسط بیمه ها بود که گاهی تا 6 ماه طول می کشد و مقرر شد با نگاه خاص حداکثر ظرف یک ماه هزینه های درمانی این افراد پرداخت شود.

این مسوول افزود: از دیگر مصوبات این نشست تهیه دستگاه پت اسکن ویژه بیماران سرطانی بود که مقرر شد تا پایان شهریورماه این دستگاه در مرکز استان تهیه شود.

در ادامه، توسلی زاده و اعضای حاضر مصوب کردند 2 روز در ماه آزمایشگاه مرکزی کرمانشاه به این بیماران اختصاص پیدا کند و نیز مصوب شد تا پایان مردادماه دستگاه سونوگرافی ویژه این افراد تهیه شود که معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مامور انجام این امر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص

لزوم تسریع در پرداخت هزینه های درمانی بیماران خاص