مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-29بين الملل

توکیو:موشک کره شمالی که وارد حریم هوایی مان شود را سرنگون می کنیم


وزارت دفاع ژاپن در بیانیه ای اعلام کرد: هر موشک کره شمالی که وارد حریم هوایی ژاپن شود را سرنگون می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی یورو نیوز، درپی اعلام کره شمالی مبنی بر قصد این کشور بر پرتاب ماهواره به فضا بین روزهای 31 ماه می و 11 ژوئن، وزارت دفاع ژاپن امروز دوشنبه اعلام کرد که هر موشکی را از جانب پیونگ یانگ که وارد خاک این کشور شود، هدف قرار خواهد داد.

در بیانیه وزارت دفاع ژاپن در این ارتباط آمده است: ما هر موشک بالستیک و یا دیگر موشک هایی که وارد خاک ما شوند را هدف قرار می دهیم.

آژانس توسعه فضایی کره شمالی سال گذشته اعلام کرده بود که آماده سازی ماهواره های شناسایی خود را تا آوریل 2023 به پایان خواهد رساند.

در همین رابطه، یک مقام گارد ساحلی ژاپن بامداد امروز اعلام کرد که کره شمالی به توکیو اطلاع داده که قصد دارد در تاریخی بین 31 می تا 11 ژوئن ماهواره به فضا پرتاب کند.

وزارت دفاع ژاپن هم در واکنش به این خبر اعلام کرد: ما اقدامات مخربی را علیه موشک های بالستیک و دیگر موشک هایی که تأیید شود در قلمرو ما فرود می آیند، انجام خواهیم داد.

رهبر کره شمالی چندی پیش و در جریان بازدید از یک مرکز ماهواره های نظامی خواستار تسریع در آماده سازی پرتاب ماهواره شناسایی نظامی کشورش شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توکیو:موشک کره شمالی که وارد حریم هوایی مان شود را سرنگون می کنیم

توکیو:موشک کره شمالی که وارد حریم هوایی مان شود را سرنگون می کنیم