مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:152023-06-01اجتماعي

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان


مدیرکل هواشناسی گیلان از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد و گفت: کشاورزان برای کاهش خسارات، تمهیدات لازم را بیاندیشند.

- محمد دادرس در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی اظهار کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت تناوبی جریانات غالباً ناپایدار تا اوایل هفته آینده در منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان افزود: ابرناکی، بارندگی، رعد و برق و وزش باد شدید در بعضی از ساعات به ویژه طی امروز و فردا گاهی شدید و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

دادرس ادامه داد: آسمان گیلان برای فردا کمی تا نیمه ابری، گاهی ابری و مه آلود، وزش باد (موقتی شدید)، بعضی نقاط بارندگی (گاهی رگباری و موقتی شدید، به ویژه در ارتفاعات)، رعد و برق و احتمال تگرگ مهیا است.

وی با تاکید بر اینکه دریا امروز فردا برای شنا نامناسب است، گفت: با توجه به وقوع رعد و برق، شدت بارش ها، احتمال وقوع طوفان، بالا آمدن سطح آب و جاری شدن سیلاب، گردشگران و ساکنان حاشیه کوهستان ها و رودخانه ها از قرار گرفتن در این مناطق خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در ساعاتی از روز با قطع شدن بارش باران و ابرناکی و شرجی شدن هوا، دمای احساسی افزایش خواهد یافت، گفت: این ناپایداری ها از شنبه از گیلان رخت بر می بندد و گیلانی ها هفته آینده را با آسمانی آفتابی و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان

صدور هشدار زرد هواشناسی در گیلان