مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:002023-06-19اجتماعي

کم توجهی صنایع خراسان شمالی برای ایجاد مراکز علمی کاربردی جوار صنعت در استان


رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی یکی از مشکلات استان را کم توجهی صنایع استان برای ایجاد مراکز علمی کاربردی جوار صنعت عنوان کرد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خراسان شمالی یکی از مشکلات استان را کم توجهی صنایع استان برای ایجاد مراکز علمی کاربردی جوار صنعت عنوان کرد.

مرتضی تشکری در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: مبنای آموزش های دانشگاه علمی کاربردی، ارتباط با محیط های کسب و کار و بنگاه های اقتصادی است.

وی با بیان اینکه دانشجویان این دانشگاه، بخش عمده ای از آموزش های خود را باید در محیط واقعی کار بگذرانند، افزود: اما استان خراسان شمالی در حوزه صنایع با خلاء ها و کمبودهایی روبه رو است که سبب شده توجه به ایجاد مراکز علمی کاربردی جوار صنعت نیز کمتر باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تنها مرکز علمی کاربردی جوار صنعت استان در شهرستان اسفراین قرار دارد و این موضوع از آنجایی که صنایع بزرگ مختلفی در شهرستان های استان وجود دارد، یک ضعف محسوب می شود.

تشکری تاکید کرد: بارها اعلام آمادگی کرده ایم که اگر واحدهای صنعتی بزرگ و حتی متوسط مایل به فعالیت مرکز علمی کاربردی جوار صنعت باشند، می توانیم با آن ها همکاری کرده و این مرکز را برای ارائه آموزش های مختلف راه اندازی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کم توجهی صنایع خراسان شمالی برای ایجاد مراکز علمی کاربردی جوار صنعت در استان

کم توجهی صنایع خراسان شمالی برای ایجاد مراکز علمی کاربردی جوار صنعت در استان