مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 10:222023-05-31سياسي

آصفری: با موشک های خرمشهر و زلزال به هر تهدیدی علیه کشورمان پاسخ می دهیم


هر کشوری که علیه ما تهدیدی داشته باشد و یا زمینش را برای اقدامات خصمانه علیه کشورمان در اختیار دشمنان ما قرار دهد، - محمد حسن آصفری، عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، با اشاره به رونمایی از موشک خرمشهر گفت: امروز توانمندی نیروهای مسلح ما بومی شده و امروز موشک هایی توسط نیروهای مسلح ما تولید می شود که رادارگریز هستند و هیچ راداری نمی تواند این موشک ها را ردیابی کند.

وی افزود: با توجه به برد بیش از 2000 کیلومتری که موشک خرمشهر دارد، اگر پایگاه آمریکایی و صهیونیستی تهدیدی علیه کشور ما داشته باشند، به تهدید آنها پاسخ خواهد داد.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: ساخت و تولید موشک خرمشهر نشان دهنده توانمندی بومی نیروهای مسلح ما است که البته ما از توانمندی های نیروهای مسلح مان در حوزه ساخت موشک و دستاوردهای آنها در این حوزه با هدف بازدارندگی استفاده می کنیم.

آصفری خاطرنشان کرد: تا زمانی که کشوری علیه جمهوری اسلامی ایران تهدیدی نباشد، ما از توانمندی موشکی مان علیه آن کشور استفاده نمی کنیم، اما هر کشوری بخواهد تهدیدی برای جمهوری اسلامی باشد و هر کشوری بخواهد زمینش را در اختیار دشمنان ما قرار دهد تا اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهد، مطمئنا موشک های نقطه زن و رادارگریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: با موشک های خرمشهر و زلزال به هر تهدیدی علیه کشورمان پاسخ می دهیم

آصفری: با موشک های خرمشهر و زلزال به هر تهدیدی علیه کشورمان پاسخ می دهیم