مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 14:152023-06-09سياسي

نامزدهای انتخاباتی گچساران در عمل ولایت مدار باشند


نامزدهای انتخاباتی در گچساران شعار ولایت مداری سر می دهند در عمل هم تابع دستورات رهبرمعظم انقلاب باشند و شعارهای شان را هم عملی کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت:انسان عاقل سبک زندگی اش را طوری انتخاب می کند که مورد رضایت خداوند باشد که در این صورت هم به کمال می رسد، قرآن و ائمه اطهار علیهم السلام حتی برای کوچکترین بخش از زندگی بشریت نیز برنامه داده اند و انسان عاقل برای طی طریق عمرش نقشه ترسیم کرده و تلاش می کند هم کمال مطلوب دنیا را و هم کمال مطلوب آخرت را کسب کند.

وی افزود:مشکلی که همه اکثرا داریم این است که در همه مسائل و مشکلات جامعه تنها از مسئولین انتقاد می کنیم لذا هرکسی با توجه به جایگاهی که دارد نیز مسئولیت دارد، بنابراین همه مردم هم به نوعی نسبت به انجام وظایفشان مسئول هستند و بایستی هم در پیشگاه خداوند پاسخگوی اعمال و رفتار خود باشند.

خطیب جمعه گچساران تصریح کرد:اخیرا هم برون کشور و هم درون کشور برخی معاندین و دشمنان،تصورشان این است که ایران مجبو راست که بحث بی حجابی را بپذیرد که دشن بداند که اینگونه نیست و ملت ایران بصیر و آگاه هستند و به تبعیت از رهبر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخاباتی گچساران در عمل ولایت مدار باشند

نامزدهای انتخاباتی گچساران در عمل ولایت مدار باشند