مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:302023-06-06اجتماعي

آسیب جدی و جبران ناپذیر قاچاق سوخت به محیط زیست هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت از محیط هرمزگان صبح امروز (16 خردادماه) در نشستی خبری، با اشاره به اینکه هفته محیط زیست امسال با شعار نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی از امروز آغاز و تا 22 خردادماه ادامه داد، - مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: رهاسازی سوخت قاچاق در تالاب ها و مناطق تحت حفاظت نیز ضربات جبران ناپذیری به حیاط محیط زیست استان می زند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، حبیب مسیحی تازیانی مدیرکل حفاظت از محیط هرمزگان صبح امروز (16 خردادماه) در نشستی خبری، با اشاره به اینکه هفته محیط زیست امسال با شعار نهضت ملی کاهش آلودگی های پلاستیکی از امروز آغاز و تا 22 خردادماه ادامه داد، اظهار کرد: سال گذشته بیش از 100 خانه محیط زیست را در هرمزگان افتتاح کردیم که همگی با اهداف و برنامه های محیط زیست شکل گرفت تا در جهت ارتقاء یادگیرندگی و آموزش بتوانیم اقدامات زیربنایی انجام دهیم.

  مدیرکل حفاظت محیط زیست هرمزگان گفت: رهاسازی سوخت قاچاق در تالاب ها و مناطق تحت حفاظت نیز ضربات جبران ناپذیری به حیاط محیط زیست استان می زند.

  وی با اشاره به پدیده های گرد و غبار و ریزگردها، بیان کرد: در سال گذشته 298 روز هوای پاک، 57 روز به عنوان روزهای ناسالم برای گروه های حساس، چهار روز ناسالم برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسیب جدی و جبران ناپذیر قاچاق سوخت به محیط زیست هرمزگان

آسیب جدی و جبران ناپذیر قاچاق سوخت به محیط زیست هرمزگان