مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-18سياسي

برگزاری تورهای گردشگری در فارس موجب معرفی ظرفیت های استان می شود


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت:برگزاری «تورهای گردشگری» در فارس عاملی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان به جهانگردان کشور چین است.

- شیراز-معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت:برگزاری تورهای گردشگری در فارس عاملی برای معرفی ظرفیت های گردشگری استان به جهانگردان کشور چین است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فرخ زاده در دیدار با سرکنسولگری چین با اشاره به ظرفیت های بی نظیر استان فارس در حوزه های مختلف و روابط مناسب بین دو کشور ایران و چین فعالیت کنسولگری این کشور در جنوب و ایجاد روابط نزدیک تر با استان های جنوبی را گامی مهم در راستای توسعه اقدامات مشترک توصیف کرد.

او یادآور شد: استان فارس با دارا بودن بیش از سه هزار اثر تاریخی ثبت شده، 72 شهرک صنعتی، 100 هزار هکتار کاشت گیاهان دارویی، سرآمد بودن در پزشکی و درمان، دارا بودن منطقه ویژه اقتصادی در سه زمینه صنعتی، دانشگاهی و سلامت، ظرفیت های مربوط به نفت و گاز، همجواری با بوشهر و منطقه استراتژیک عسلویه، وجود منطقه ویژه اقتصادی لامرد، وجود معادن غنی و مرغوب سنگ در شمال استان و مزارع بزرگ انجیر دیم در شرق و… نمادی از همه ظرفیت های کشور ایران محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تورهای گردشگری در فارس موجب معرفی ظرفیت های استان می شود

برگزاری تورهای گردشگری در فارس موجب معرفی ظرفیت های استان می شود