مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:402023-05-30سياسي

نماینده زابل: مصوبات سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اجرایی شود


نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرایی شدن دستورات و مصوبات سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان شد.

- نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرایی شدن دستورات و مصوبات سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب الله دهمرده در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سفری که رییس جمهور به سیستان و بلوچستان داشتند با توجه به اوضاع و احوال استان دستورات کتبی را به وزرای مربوطه دادند؛ حل مسائل نیز به سه وزیر کشور، وزیر نیرو و وزیر امور خارجه باز می گردد.

انتظار می رود دستورات کتبی رییس جمهور در عمل اجرایی شود؛ چرا که دیگر این موارد ارتباطی به اسراییل و انگلستان یا سایر بیگانگان و دشمنان بشریت ندارد و حل آنها به اراده مسئولان در داخل کشور باز می گردد.

نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بنده تقاضا دارم که هیات رییسه مجلس این موضوع را پیگیری کند تا مطالبات مردم و مصوبات سفر رییس جمهور به فراموشی سپرده نشود.

باید قوانینی که مصوب می شود به درستی اجرایی شود و توان لازم در وزرای جمهوری اسلامی ایران نیز برای حل این مسائل وجود دارد.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده زابل: مصوبات سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اجرایی شود

نماینده زابل: مصوبات سفر رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان اجرایی شود