مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 22:202023-06-13بين الملل

بایدن: تعهد آمریکا به ناتو استوار است


رییس جمهور آمریکا روز سه شنبه در دیدار با دبیر کل سازمان پیمان آتلانتیک شمالی گفت که تعهد واشنگتن به ناتو استوار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جو بایدن رییس جمهور آمریکا گفت که تعهد واشنگتن به ناتو استوار است.

وی که این سخنان را در دیدار با ینس استولتنبرگ دبیر کل ناتو مطرح می کرد، گفت: ما شاهد قدرت مشترک در نوین سازی ناتو هستیم .

رییس جمهور آمریکا در ادامه سخنانش اضافه کرد: تعهد آمریکا به ناتو استوار بوده و شاهد ارائه قابلیت های دفاعی به اوکراین هستیم .

استولتنبرگ نیز در این دیدار گفت: حمایت از اوکراین باعث ایجاد تفاوت هایی در میدان نبرد شده است و کی یف پیشرفت هایی را در ضد حملات بدست آورده است .

دبیر کل ناتو اضافه کرد: واکنش ناتو به (تحولات) اوکراین پیام قدرتمندی را به روسیه ارسال می کند و ناتو مشارکت خود را با شرکای آسیا-اقیانوسیه تقویت خواهد کرد .

در اواخر ماه سپتامبر سال 2022 - هفت ماه بعد از آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در منطقه دونباس -  بود که ولودیمیر زلنسکی رییس جمهور اوکراین اعلام کرد که کی یف  درخواستی را برای پیوستن سریع به ناتو ارائه کرده است.

ینس استولتنبرگ امروز (سه شنبه) گفت تا زمانی که اوکراین در جنگ با روسیه پیروز نشود، نمی تواند به این ائتلاف نظامی بپیوندد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بایدن: تعهد آمریکا به ناتو استوار است

بایدن: تعهد آمریکا به ناتو استوار است