مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:102023-06-20سياسي

نیکبخت برای برطرف کردن مشکل کمبود آرد و نان برنامه ندارد


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت کاشت نهاده های دامی و گندم در برنامه های وزیر پیشنهادی وجود ندارد، در حالی که در حال حاضر با مشکل کمبود آرد و نان مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید سلمان ذاکر در جلسه علنی امروز (سه شنبه، 30 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با برنامه ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: نیکبخت دارای ویژگی های خوب مدیریتی و فرزند جهاد کشاورزی است و مدیر برون رفت از چالش ها و مشکلات است، اما در برنامه های وی به برخی از چالش ها از جمله چالش خرد شدن زمین های کشاورزی توجهی نشده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، گفت: آقای نیکبخت! آیا شما می خواهید در مقابل تقسیمات اموال مردم مقاومت کنید؟ کاشت تولیدات کشاورزی در استان ها متفاوت است، آیا سیاست شما مانند سیاست های وزرای قبل است؟ وی تاکید کرد: باید ارتقای سطح معیشت و درآمد عشایر و روستاییان و کشاورزان و همچنین تأمین زیرساخت های مناسب تولید و جلوگیری از خرد شدن زمین های کشاورزی مدنظر قرار گیرد و در برنامه های وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیکبخت برای برطرف کردن مشکل کمبود آرد و نان برنامه ندارد

نیکبخت برای برطرف کردن مشکل کمبود آرد و نان برنامه ندارد