مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:152023-06-11اقتصادي

دانشجویان هنرمند در تولیدات خود ذائقه مشتریان بین المللی را هم درنظر بگیرند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان دانشکده انقلاب بجنورد، - استاندار خراسان شمالی ضمن بازدید از نمایشگاه آثار هنری دانشجویان دانشکده انقلاب، از آنان خواست در طراحی ها ذائقه مشتریان بین المللی را هم در نظر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان های خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی در بازدید از نمایشگاه آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان دانشکده انقلاب بجنورد، آثار فاخر هنری دانشجویان را در سال موسوم به رشد تولید، ارزشمند و قابل عرضه در بازار خواند و اظهار کرد: دانشجویان با این تولیدات و هنری که آموخته اند اولا برای خود شغل ایجاد کرده و ثانیا می توانند با انتقال هنر و حرفه خود برای دیگران هم ایجاد اشتغال کنند.

حسین نژاد هنر دست دانشجویان را قابل عرضه در بازار های بین المللی و موجب رشد اقتصادی کشور خواند و از آنان خواست در طراحی ها ذائقه مشتریان بین المللی را هم در نظر بگیرند.

استاندار خراسان شمالی حضور 700 دانشجو در رشته های هنری و صنایع دستی را در دانشگاه انقلاب فرصت مغتنمی در ایجاد اشتغال و بستر سازی برای جهش تولیدات صنایع دستی استان خواند و از مسئولان و اساتید و دانشجویان این دانشگاه که در زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان هنرمند در تولیدات خود ذائقه مشتریان بین المللی را هم درنظر بگیرند

دانشجویان هنرمند در تولیدات خود ذائقه مشتریان بین المللی را هم درنظر بگیرند