مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-16حوادث

دستگیری باند سارقان و کشف 27 فقره سرقت در تفت


فرمانده انتظامی شهرستان تفت از دستگیری باند سه نفره سارقان حرفه ای و کشف 27 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ سیدرضا صادقیان، پیش از ظهر جمعه در جمعه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق و اماکن خصوصی در شهر تفت، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرستان تفت با انجام تحقیقات فنی پلیس، سه نفر از سارقان حرفه ای سیم و کابل برق و اماکن خصوصی را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت تصریح کرد: متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در تحقیقات به عمل آمده به 27 فقره سرقت سیم و کابل های برق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در سطح شهرستان تفت اعتراف کردند.

صادقیان ضمن تشکر از اعتماد مردم به پلیس اظهار داشت: چنین اقدام مجرمانه ای از سوی سارقان ضمن ایجاد خسارت به اموال دولتی و مردم، باعث قطعی برق و نارضایتی شهروندان خواهد شد.

وی از شهروندان خواست: نسبت به تردد بی موقع و دیروقت شبانه افراد مشکوک حساس تر بوده و مراتب از طریق تلفن 110 به مرکز فوریت های پلیسی اعلام کنند تا اقدامات لازم از سوی ماموران انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان و کشف 27 فقره سرقت در تفت

دستگیری باند سارقان و کشف 27 فقره سرقت در تفت