مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 11:102023-06-01فرهنگي

اهدای نشان ارادت به نفرات نخست بیستمین جشنواره امام رضا (ع)


 نفرات نخست جشنواره های رضوی بیستمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) «نشان ارادت»را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان در جریان مراسم پایانی این جشنواره دریافت کردند.

-  نفرات نخست جشنواره های رضوی بیستمین جشنواره بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا (ع) نشان ارادت را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مسئولان در جریان مراسم پایانی این جشنواره دریافت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین اختتامیه بیستمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا (ع) شامگاه چهارشنبه دهم خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، این مراسم چهارشنبه شب همزمان با شام میلاد حضرت رضا (ع) میزبان شماری از مسئولان کشوری و استانی، هنرمندان و برگزیدگان جشنواره های رضوی است که مهمان اصلی این گردهمایی فرهنگی محمدمهدی اسماعیلی ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود، یکی از بخشهای مهم این رویداد رونمایی از نشان ارادت و اعطای آن به برگزیدگان جشنواره بود که در همین راستا این نشان به رقیه کریمی، نفر اول پانزدهمین دوره جشنواره ملی داستان نویسی رضوی اعطا شد.

همچنین در قالب چهاردهمین جشنواره ملی داستان کودک و نوجوان، نشان ارادت در بخش داستان نوجوان به منیره هاشمی و در بخش کودک به سیده نرگس میرفیضی اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای نشان ارادت به نفرات نخست بیستمین جشنواره امام رضا (ع)

اهدای نشان ارادت به نفرات نخست بیستمین جشنواره امام رضا (ع)