مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-01اقتصادي

تأمین 187 میلیارد تومان برای توسعه مراکز درمانی جم


فرماندار جم از تأمین 187 میلیارد تومان برای طرح توسعه مراکز درمانی در شهرستان جم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد احمدپور ظهر پنجشنبه در نشست روابط عمومی ها و اصحاب رسانه اظهار داشت: در راستای توسعه شهرستان جم اقدامات خوبی صورت گرفته و طرح ها و پروژه های مهمی در دست اجرا است.

وی آبرسانی به جم را یکی از مهمترین برنامه ها در این شهرستان عنوان کرد و اضافه کرد: با استفاده از اعتبارات مسئولیت های اجتماعی صنایع و شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی شاهد اقدامات خوبی در شهرستان خواهیم بود.

فرماندار جم اضافه کرد: اعتبارات اعتبارات مسئولیت های اجتماعی صنایع و شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی نقش مهمی در تسریع طرح ها و پروژه های مختلف از جمله آبرسانی داشته است.

وی با اشاره به تأمین 215 میلیارد تومان برای خط انتقال آب سد شهید آذرپیک سر چشمه افزود: 170 میلیارد تومان در خط انتقال آب سیراف به جم توسط نفت سرمایه گذاری شده است.

احمدپور خاطرنشان کرد: فاز نخست خط انتقال آب سیراف به جم تکمیل و بهره برداری است افزود: که این اعتبار نقش مهمی در تسریع این پروژه مهم داشته است.

وی با اشاره به تأمین 187 میلیارد تومان برای طرح توسعه مراکز درمانی در شهرستان جم بیان کرد: این اعتبارات از محل مسئولیت های اجتماعی پیش بینی شده که برگزاری مناقصه این طرح رو به تکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین 187 میلیارد تومان برای توسعه مراکز درمانی جم

تأمین 187 میلیارد تومان برای توسعه مراکز درمانی جم