مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 19:352023-05-31اقتصادي

مقاومت مالیاتی پولدارها!


رییس جدید سازمان امور مالیاتی نخستین نشست خبری خود را برگزار کرد و در آن از آخرین وضعیت مالیاتی کشور گفت، وضعیتی که در بسیاری از حوزه ها بهبودی محسوس را نشان می دهد.

- رییس جدید سازمان امور مالیاتی نخستین نشست خبری خود را برگزار کرد و در آن از آخرین وضعیت مالیاتی کشور گفت، وضعیتی که در بسیاری از حوزه ها بهبودی محسوس را نشان می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بحث مالیات ستانی از خودرو و خانه های لوکس از چند سال قبل مطرح شده و اجرای آن نیز در قوانین بودجه سالانه پیش بینی شده است اما به نظر می رسد که همچنان در مرحله عمل محدودیت هایی باقی مانده است.

مقاومت روز: پولدارها سبحانیان در مورد آخرین وضعیتهیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره افزایش یارانه ها اظهار کرد: در اجرای بند ی تبصره 14 قانون بودجه به دولت اجازه داده شده که به منظور مدیریت بازار و کمک به معیشت مردم طرح کالابرگ الکترونیکی را مجدداً اجرا کند.

در این راستا مشوق هایی را ایجاد کردیم که در گام اول یارانه دهک های کم برخوردار جامعه 20 درصد افزایش می یابد.

عقبگرد روز: بازار سرمایه پس از اینکه نتوانست منطقه مقاومت 28هزار و 500 دلاری را حفظ کند، اصلاح نزولی را آغاز کرد و به زیر سطح 28 هزار و 200 دلار و 28هزار دلار رفت همچنین افتی به زیر سطح 27هزار و 800 دلار داشت اما گاوها در نزدیکی حمایت 27 هزار و 500


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت مالیاتی پولدارها!

مقاومت مالیاتی پولدارها!