مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 13:502023-06-08بين الملل

واکنش آمریکا به ادعای وجود گفت وگوهای محرمانه میان تهران و واشنگتن


معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ادعای برخی رسانه های صهیونیستی مبنی بر وجود گفت وگوهای محرمانه میان تهران و واشنگتن را به طور تلویحی رد کرد.

- معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا ادعای برخی رسانه های صهیونیستی مبنی بر وجود گفت وگوهای محرمانه میان تهران و واشنگتن را به طور تلویحی رد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ودانت پاتل معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در یک نشست خبری در پاسخ به سوالی درباره گزارش ادعایی روزنامه هاآرتص مبنی بر اینکه ایران و آمریکا در حال انجام رایزنی های محرمانه برای حصول یک توافق اولیه هستند، تاکید کرد که به این گونه شایعات و یا درز گفت وگوهای دیپلماتیک که تمایل به دروغ پردازی و گمراه کردن دارند، پاسخ نمی دهد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص روز چهارشنبه در گزارشی مدعی شد: اسراییل بر این باور است که گفت وگوهایی محرمانه میان تهران و واشنگتن در جریان است و احتمال حصول یک توافق محدود و اولیه میان دو کشور نیز وجود دارد که بر اساس آن، ایران سطح غنی سازی اورانیوم را در ازای آزاد شدن حدود 20 میلیارد دلار از پول مسدود شده خود در عراق، کره جنوبی و سهم آن از برداشت از صندوق بین المللی پول کاهش خواهد داد.

بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، ودانت پاتل گفت: من به طور قطع به شایعات یا درز گفت وگوهای دیپلماتیک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش آمریکا به ادعای وجود گفت وگوهای محرمانه میان تهران و واشنگتن

واکنش آمریکا به ادعای وجود گفت وگوهای محرمانه میان تهران و واشنگتن