مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-30سياسي

ساخت 22 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان توسط انجمن خیرساز


نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت 22 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان توسط انجمن خیرساز در کشور خبر داد و اظهار کرد: - ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت 22 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان توسط انجمن خیرساز در کشور خبر داد و اظهار کرد: انجمن خیرین مسکن ساز باید بسیار فعال تر از قبل پیش برود.

حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد، امروز سه شنبه 8 خرداد در جلسه انجمن خیرین مسکن ساز خراسان جنوبی گفت: آنچه امروز بنیاد مسکن در دستور کار قرار داده، نوسازی مسکن روستاییان و شهرهای زیر 25 هزار نفر بوده و موظف هستیم عمران و آبادانی را به این مناطق برسانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از چهار دهه است که فعالیت می کند و نوسازی روستاها، بازسازی منازل خسارت دیده از حوادث طبیعی و ساخت مسکن برای محرومان بخشی از وظایف این نهاد است.

نماینده ولی فقیه و رییس شورای مرکزی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر 70 هزار واحد مسکن محرومان در سطح کشور با همکاری نهادهای مختلف در حال ساخت است، تصریح کرد: تورم در چند سال اخیر افزایش یافته است که باید مهار شود و اعتبارات تخصیص یابد؛ در غیر این صورت هم در ساخت مسکن محرومان دچار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 22 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان توسط انجمن خیرساز

ساخت 22 هزار واحد مسکونی برای نیازمندان توسط انجمن خیرساز