مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 14:202023-06-21سياسي

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: تخریب ویلا باغ ها طبق قانون بوده است


رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: تخریب ویلا ها و خانه باغ ها طبق قانون صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه ، ناصر عتباتی رییس کل دادگستری آذربایجان غربی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هفته قوه قضاییه بهانه ای است که از زحمات همکاران دستگاه قضاکه با اقتدار و جدیت و  به صورت دلسوزانه در عرصه حق زحمت می کشند گرامی بداریم .

وی با بیان اینکه شعار هفته قوه قضایی خدمت محور نامگذاری شده است ادامه داد: مشکل اساسی که در جامعه با آن مواجه هستیم عدم آگاهی عمومی از حداقل های اطلاعات حقوقی و قانونی در معاملات است در این راستا بایستی  فرهنگ سازی مناسب استفاده از وکیل و فرد آگاه در معاملات در سطح جامعه تبیین شود .

رییس کل دادگستری استان آذربایجان غربی اضافه کرد:در حال حاضر در جامعه کنونی پیش فروش ساختمان ها یک معضل اصلی و اساسی در جامعه است.

عتباتی با اشاره به تعامل هر چه بیشتر اصحاب رسانه با دستگاه قضا تاکید کرد: برای انتشار اخبار و خبرها در فضای مجازی و مطالبه گری به حق  بایستی سند و مدرک معتبر داشته و سپس اقدام به انتشار خبر کرد.

 وی اضافه کرد: طی سال گذشته 616 هزار پرونده در استان رسیدگی شده است 316 هزار پرونده  جرم شناسایی از این تعداد 136 هزار فقره پرونده جرم و اختلاف بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: تخریب ویلا باغ ها طبق قانون بوده است

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی: تخریب ویلا باغ ها طبق قانون بوده است