مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 13:252023-05-29حوادث

کشف 55 فقره سرقت در شفت/41 سارق دستگیر شدند


از ابتدای سال جاری در این شهرستان 41 سارق دستگیر و 55 فقره پرونده سرقت نیز کشف شده است.

- سرهنگ مجید تقی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر ، به تشریح اقدامات پلیس در شفت پرداخت و اظهار کرد: خط قرمز پلیس تأمین امنیت مردم است.

وی به جمع آوری 45 معتاد متجاهر، دستگیری 29 خرده فروش، توزیع کننده و قاچاقچی مواد مخدر و معرفی آنها به مرجع قضایی اشاره کرد و افزود: 7 کیلو و 11 گرم انواع مواد مخدر از این افراد کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شفت از کشف 5 تن و 536 کیلوگرم چوب قاچاق، 14 تن و 500 کیلوگرم شن و ماسه فاقد مجوز برداشت و 321 حلقه سی دی غیرمجاز خبر داد و گفت: همچنین طی 2 ماهه گذشته 55 فقره پرونده سرقت کشف و 41 سارق دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ تقی زاده اضافه کرد: برابر هماهنگی های به عمل آمده با مرجع قضایی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، 14 دستگاه موتورسیکلت و 82 دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضایی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی نظمی در عبور و مرور از جمله تخلفات حادثه ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده اند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات شورای تأمین، ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسئولان شهرستان تصریح کرد: اقداما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 55 فقره سرقت در شفت/41 سارق دستگیر شدند

کشف 55 فقره سرقت در شفت/41 سارق دستگیر شدند