مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-07پزشكي

افتتاح 22 پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جاری


رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه در راستای شعار دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام 22 پروژه از 29 پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 1402 افتتاح و به بهره برداری می رسد، - ایسنا/مازندران رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با اشاره به اینکه در راستای شعار دولت سیزدهم مبنی بر اتمام پروژه های نیمه تمام 22 پروژه از 29 پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال 1402 افتتاح و به بهره برداری می رسد، اظهار کرد: این در حالی است که در هشت سال گذشته تنها دو پروژه افتتاح شد.

سیدعلی مظفرپور با اشاره به بدهی 221 میلیارد تومانی بیمه تامین اجتماعی و بیمه سلامت به دانشگاه علوم پزشکی بابل، افزود: 90 درصد بودجه دانشگاه هزینه خدمات درمانی بیماران می شود که باید از بیمه ها دریافت کنیم .

وی افزود: با توجه به اینکه قانون 38 لایحه الحاق بیمه مقرر کرده که سازمان بیمه باید 60 درصد مبلغ را بعد از 15 روز پرداخت کند اما سازمان تامین اجتمامی 136 میلیارد تومان و بیمه سلامت 85 میلیارد تومان به ما طی هشت ماه اخیر بدهکار است که این امر سبب مشکل نقدینگی در خرید دارو و تجهیزات برای دانشگاه شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل با بیان اینکه در سرعت بخشی به اتمام پروژه های نیمه کاره جزو 10 دانشگاه عمرانی برتر کشور هستیم، یادآور شد: برحسب جمعیت سه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 22 پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جاری

افتتاح 22 پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی بابل در سال جاری