مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 11:002023-06-04سياسي

بازخوانی سخنرانی امام خمینی(ره) در جمع بانوان جهاد دانشگاهی


همزمان با سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) نگاهی به سخنرانی، دوم خردادماه 1360 بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور بانوان عضو جهاد دانشگاهی اصفهان در حسینیه جماران داریم.

- بازخوانی سخنرانی امام خمینی(ره) در جمع بانوان جهاد دانشگاهی همزمان با سی و چهارمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره) نگاهی به سخنرانی، دوم خردادماه 1360 بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران با حضور بانوان عضو جهاد دانشگاهی اصفهان در حسینیه جماران داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دوم خردادماه 1360، بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران در جمع بانوان عضو جهاد دانشگاهی اصفهان ، به تبیین نقش بانوان در انقلاب و صحنه های مختلف کشور پرداختند: بسم الله الرحمن الرحیم نقش بانوان در انقلاب و صحنه های مختلف کشور آنچه که در ایران بزرگتر از هر چیز بود، تحولی است که در بانوان ایران حاصل شد.

بانوان ایران در این نهضت و انقلاب سهم بیشتری از مردان دارند و امروز هم که در پشت جبهه ها مشغول فعالیت هستند، سهم آنها بیشتر از دیگران است و در تربیتی که اشتغال دارند، چه تربیت کودکانشان و چه تربیت خردسالانشان و چه تربیتهایی که در کلاسها و جاهای دیگر مجالس دارند، باز سهم بزرگی در این انقلاب دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازخوانی سخنرانی امام خمینی(ره) در جمع بانوان جهاد دانشگاهی

بازخوانی سخنرانی امام خمینی(ره) در جمع بانوان جهاد دانشگاهی