مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-02سياسي

نخبگان مهمترین ترین ثروت های انسانی کشورند


معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه نخبگان و دانشگاهیان از منابع مهم مقابله با استکبارند، عنوان کرد: شما مایه آبرو و اعتبار استان و کشور هستید.

- ایسنا/هرمزگان معاون توسعه منابع و پشتیبانی استانداری هرمزگان با بیان اینکه نخبگان و دانشگاهیان از منابع مهم مقابله با استکبارند، عنوان کرد: شما مایه آبرو و اعتبار استان و کشور هستید.

  محسن خاکی نهاد در نشست صمیمی با جمعی از نخبگان استان هرمزگان، افزود: نخبگان مهمترین ترین ثروت های انسانی کشورند و از ارکان پیشرفت جامعه به شمار می روند.

معاون استاندار هرمزگان با بیان اینکه نخبگان و دانشگاهیان از منابع مهم مقابله با استکبارند، عنوان کرد: شما مایه آبرو و اعتبار استان و کشور هستید.

وی افزود: نخبگان برای مسائل اساسی استان با ارائه راه حل و پیشنهاد می توانند نقش مهم و ناثیرگذاری را در توسعه استان ایجاد کنند و به عنوان مشاور و دستیار مدیران بسیار اثرگذار خواهند بود.

خاکی نهاد بر لزوم تکریم و احترام به نخبگان توسط مدیران تاکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت بالای جامعه نخبگان می توانند در عرصه های مختلف پژوهشی یاریگر این حوزه باشد.

وی بر جذب نخبگان و استفاده از ایده های آنان در تصمیم گیری ها ی صنایع تاکید کرد و گفت: شرایط رفاهی نخبگان به گونه ای باید فراهم شود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخبگان مهمترین ترین ثروت های انسانی کشورند

نخبگان مهمترین ترین ثروت های انسانی کشورند