مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 02:052023-06-05اقتصادي

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از 2 هزار هکتار از اراضی لرستان


مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی لرستان از اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از دو هزار هکتار از اراضی این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الوند فر روز دوشنبه در بازدید از پیشرفت فیزیکی طرح های نوماله در سطح 65 هکتار، کله جوب 354 هکتار و هفت چشمه 260 هکتار و در خصوص طرح کله جوب، اظهار داشت: سرمایه گذاری بخش خصوصی و تأمین سهم مالی بهره برداران توسط این بخش یکی از حسن های این طرح است.

وی تصریح کرد: سال گذشته سازمان جهاد کشاورزی برای اجرای پروژه های آبیاری تحت فشار توانست بیشترین استفاده را از ظرفیت بنیاد برکت و بخش خصوصی در تأمین مالی سهم کشاورزان داشته باشد.

مدیر آب و خاک سازمان جهاد کشاورزی لرستان در خصوص طرح های آبیاری تحت فشار در سال 1401 عنوان کرد: در سال گذشته بیش از دو هزار و 34 هکتار از اراضی کشاورزان در کارگروه سرمایه مصوب شد که بیش از 85 درصد آن به بهره برداری رسیده و 15 درصد در حال تکمیل و تحویل موقت است.

الوند فر، اظهار داشت: در سال 1402 نیز اولین کارگروه تشکیل شد که پس تصویب 186 هکتار از اراضی در غالب 15 طرح توسط اعضای کارگروه، عملیات اجرایی تمامی آنها شروع شده و پیشرفت فیزیکی قابل توجهی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از 2 هزار هکتار از اراضی لرستان

اجرای طرح آبیاری تحت فشار در بیش از 2 هزار هکتار از اراضی لرستان