مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-04ورزشي

پرونده ایرانی ها در فیفا افزایش می یابد؟


یک مربی فوتبال اعتقاد دارد با توجه به بی ثباتی بازار ارز، با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی، پرونده تیم های ایرانی هم در فیفا افزایش می یابد.

- بهتاش فریبا در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به این پرسش که آیا با افزایش سهمیه بازیکنان خارجی موافق هستید یا خیر؟ اظهار کرد: از دو منظر باید به این موضوع نگاه کرد یکی بحث اقتصادی که به نظر می رسد فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ به دنبال آن هستند تا قرارداد بازیکنان ایرانی را بشکنند و دوم از نظر بحث فنی است.

باید دید بازیکنانی خارجی که جذب فوتبال می شوند از نظر فنی می توانند جایگزین بازیکنان داخلی در لیگ شوند یا خیر؟ البته استقلال 2 بازیکن خارجی دارد که جزو نفرات خوب تیم است و در تمام بازی ها مشارکت دارند یا دفاع وسط پرسپولیس جزو بهترین بازیکن لیگ بود اما از مهاجمش کمتر استفاده کرد، همچنین بازیکن دفاع وسط سپاهان عملکرد موفقی در لیگ داشت اما از 2 بازیکن خارجی خود استفاده بهینه ای نکرد.

بازیکن خارجی باید بهتر از داخلی ها باشد وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید حضور خارجی ها باعث افزایش کیفیت لیگ برتر می شود یا خیر؟ گفت: اگر بازیکن خارجی که به لیگ اضافه می شود باعث ارتقاء سطح لیگ شود قطعا حضورش تاثیرگذار است اما اگر قرار باشد به خاطر مصدومیت یا محرومیت روی نیمکت بنشیند هدر رفتن پول است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ایرانی ها در فیفا افزایش می یابد؟

پرونده ایرانی ها در فیفا افزایش می یابد؟