مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 10:352023-06-08ورزشي

معجزه یا اتحاد؟


تیم هندبال سپاهان به عنوان میزبان رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا علی رغم پیروزی برابر نماینده عمان، با پیروزی دور از تصور و بحث برانگیز الکاظمه برابر الریان از صعود بازماند.

- ایسنا/اصفهان تیم هندبال سپاهان به عنوان میزبان رقابت های هندبال جام باشگاه های آسیا علی رغم پیروزی برابر نماینده عمان، با پیروزی دور از تصور و بحث برانگیز الکاظمه برابر الریان از صعود بازماند.

بیست وپنجمین دوره رقابت های جام باشگاه هندبال آسیا در اصفهان در حالی برگزار می شود که حواشی خود را دارد و یکی از مهم ترین آن ها بازماندن تیم میزبان از رسیدن به مرحله نیمه نهایی است.

سپاهانی ها در گام نخست این رقابت ها به مصاف الریان قطر رفتند که با ارائه بازی ضعیف نخستین شکست آسیایی خود را با فاصله 6 گل ثبت کردند.

البته طلایی ها دومین دیدار برابر الکاظمه کویت را با نتیجه پر گل به پیروزی رسیدند تا قدری شکست ابتدایی خود را جبران کنند، اما با انصراف هند از رقابت ها، کار سپاهان به نتیجه بازی رقبای خود گره خورد.

در حالی که طلایی های میزبان چشم انتظار شکست الکاظمه برابر الریان و گرفتن جشن صعودشان پس از پیروزی برابر نماینده عمان بودند، در رویدادی نسبتا عجیب شاهد نمایش ضعیف الریان صدرنشین برابر نماینده کویت بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه یا اتحاد؟

معجزه یا اتحاد؟