مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 20:252023-06-08اقتصادي

رییس جمهور دستورداد، تسهیلات 5 هزار میلیارد تومانی برای خرید اقساطی تراکتور


از دستور روز جاری رییس جمهور در زمینه اعطای پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات برای واگذاری تراکتور اقساطی به کشاورزان ابراز خرسندی کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مراغه، سیدمحمدآقامیری عصر امروز در جلسه شورای اداری مراغه که در جریان سفر دو روزه به استان آذربایجان شرقی، قول پیگیری مشکلات مردم مراغه در هیئت دولت و انتقال این مطالبات به رییس جمهور را داد و اظهار کرد: محصول سیب یک مزیت نسبی برای شهرستان مراغه است و باید برای حمایت از این محصول، صنایع تبدیلی در مراغه رونق پیدا کند.

وی با بیان اینکه فعالیت صنایع تبدیلی در افزایش بهره وری بخش کشاورزی موثر است، افزود: 30 درصد سهمی که برای فسادپذیری محصولات کشاورزی در نظر گرفته می شود، با ایجاد صنایع تبدیلی به چرخه مصرف بر می گردد.

سرپرست وزارت جهادکشاورزی افزود: راه اندازی و رونق صنایع تبدیلی می تواند موجب کاهش ضایعات محصولات کشاورزی، اشتغالزایی و افزایش درآمد در بخش کشاورزی شود.

آقامیری با اشاره به تقاضا محور بودن تبدیل آبیاری سنتی به سامانه های نوین آبیاری و آبیاری تحت فشار، گفت: محدودیتی در تامین سهم دولت در گسترش سامانه های نوین آبیاری نداریم و برای همه درخواست ها در این حوزه اعتبار تخصیص خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور دستورداد، تسهیلات 5 هزار میلیارد تومانی برای خرید اقساطی تراکتور

رییس جمهور دستورداد، تسهیلات 5 هزار میلیارد تومانی برای خرید اقساطی تراکتور