مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 17:402023-06-17دانش

طرح پژوهشی با صرفه جویی 3 میلیون دلاری در دانشگاه هایتک کرمان اجرا شد


طرح پژوهشی مطالعه داده های ژئوفیزیک ژئومغناطیس هوابرد توسط عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری­ های نوین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به مدت دو سال با کارفرمایی شرکت معدنی و صنعتی گل­ گهر انجام شد و سه میلیون دلار صرفه جویی را به دنبال داشت.

- ایسنا/کرمان طرح پژوهشی مطالعه داده های ژئوفیزیک ژئومغناطیس هوابرد توسط عضو هیئت علمی دانشکده علوم و فناوری­ های نوین دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان به مدت دو سال با کارفرمایی شرکت معدنی و صنعتی گل­ گهر انجام شد و سه میلیون دلار صرفه جویی را به دنبال داشت.

دکترعلیرضا گودرزی عضو هیئت علمی دانشگاه هایتک کرمان امروز 27 خرداد ماه هدف اصلی طرح را بازخوانی، رمزگشایی، پردازش و تفسیر مجدد بر مبنای علوم و تجهیزات به­ روز داده­ های ژئوفیزیکی هوابرد قدیمی اعلام کرد که در سال 1976 میلادی توسط شرکت ایرو سرویس ایالات متحده، در محدوده چهار استان کرمان، فارس، هرمزگان و یزد برداشت شد.

وی با اشاره به رمزگشایی و بازخوانی و صحت­ سنجی داده ها در فاز اول طرح گفت: اهمیت استراتژیک این داده ­ها آن­جاست که در زمانی برداشت شده ­اند که کمترین میزان اختلال مغناطیسی و عوارض محیطی در محدوده­ های برداشت موجود بوده است، به­ نحوی که با وجود پیشرفت روز افزون علوم و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح پژوهشی با صرفه جویی 3 میلیون دلاری در دانشگاه هایتک کرمان اجرا شد

طرح پژوهشی با صرفه جویی 3 میلیون دلاری در دانشگاه هایتک کرمان اجرا شد