مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 17:002023-06-07حوادث

آتشسوزی در مناطق بوزین و مرخیل پاوه/اطفای کامل حریق تا ساعت آینده


سرپرست فرمانداری پاوه از مهار کامل آتش سوزی در منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل پاوه تا ساعت آینده خبر داد.

- علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آتش سوزی مناطق بوزین و مرخیل در شهرستان پاوه، اظهار کرد: عصر روز گذشته از حدود ساعت 15 در این مناطق که جزو مناطق حفاظت شده باینگان در شهرستان پاوه هستند آتش سوزی مشاهده شد.

وی با تاکید بر اینکه هنوز علت اصلی آتش سوزی مشخص نشده، افزود: اما پس از بروز و مشاهده آتش سوزی تشکیل جلسه و تصمیم فوری در شهرستان پاوه صورت گرفته و نیروهای اعزامی به منظور مهار و اطفا حریق راهی محل وقوع آتش سوزی شدند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه تصریح کرد: گروه های اعزامی به منطقه آتش سوزی شامل منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، نیروهای نظامی مستقر در منطقه، گروه های مردمی و انجمن های فعال محیط زیستی هستند که همچنان درگیر مهار این آتش هستند.

حیدری خاطر نشان کرد: باوجود تلاش های فراوان و خاموش کردن بهش زیادی از آتش سوزی محدوده باینگان شهرستان پاوه اما با توجه به صعب العبور بودن، وزش باد شدید و پراکندگی آتش هنوز موفق به خاموش سازی کامل آن نشدیم.

وی با تاکید بر آخرین گزارشات به دست آمده از میزان آتش سوزی منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل شهرستان پاوه، عنوان کرد: تاکنون بیشترین حجم آتش سوزی مربوط به مراتع و پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتشسوزی در مناطق بوزین و مرخیل پاوه/اطفای کامل حریق تا ساعت آینده

آتشسوزی در مناطق بوزین و مرخیل پاوه/اطفای کامل حریق تا ساعت آینده