مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-14اجتماعي

نیروهای راهداری قم به استان البرز اعزام شدند


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم از اعزام تیمی به استان البرز شامل هشت عامل اجرایی و هفت دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم، معاون راهداری این اداره کل از اعزام اکیپ راهداری قم به استان البرز خبرداد.

عباس شکوری درادامه این خبر افزود: با توجه به بارشهای سیل آسای اخیر که موجب خسارات گسترده، بویژه درمحور کرج- چالوس گردید، نسبت به اعزام اکیپی راهدار از استان، جهت کمک دربازگشایی این محور اقدام شد.

وی افزود: حجم گسترده سیلابها در محور شریانی کرج- چالوس، ضمن تخریب مسیر موجب انباشت مصالح و لای درمحدوده تونل شماره 2 شده بودکه این امر، ضرورت اعزام اکیپهای راهداری از استانهای معین، من جمله استان قم رادوچندان نموده بود.

شکوری در ادامه به تعداد عوامل و ماشین آلات اعزامی از قم به استان البرز اشاره کرد و گفت: با عنایت به رصد میدانی مسئولین امر درمحور مذکور، اکیپی شامل هشت نفر عوامل اجرایی و هفت دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از راهداری استان قم به محور کرج- چالوس اعزام شدند.

وی افزود: اکیپ اعزامی از راهداری قم، شامل یکدستگاه بولدوذر، یکدستگاه تریلی و پنج دستگاه کمپرسی می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای راهداری قم به استان البرز اعزام شدند

نیروهای راهداری قم به استان البرز اعزام شدند