مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 19:352023-06-08سياسي

تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از وظایف ماست


واقعیت این است که در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم و حمایت، صیانت و تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که ما در این مقطع از زمان عهده دار هستیم.

- ایسنا/لرستان رییس کل دادگستری لرستان گفت: واقعیت این است که در یک جنگ اقتصادی و تحریم ناجوانمردانه قرار داریم و حمایت، صیانت و تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از جمله وظایفی است که ما در این مقطع از زمان عهده دار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شهواری در اولین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان که در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سالگرد رحلت جانسوز امام(ره) و همچنین شهدای 15 خرداد، اظهار کرد: جلسه امروز در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و کارخانجات استان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: این جلسه مهم و ارزشمند در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه و قانون اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و دستورالعمل اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه برگزار شده که در این مجموعه مقررات که ذکر شده تکالیف هر یک از دستگاه ها مشخص بوده و قوه قضاییه نیز در راستا حمایت جدی و اثربخش از سرمایه گذاری های مشروع و رونق تولید و مهار تورم آماده هرگونه همکاری و مساعدت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از وظایف ماست

تأمین امنیت برای سرمایه گذاری از وظایف ماست