مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:322023-06-21فناوري

امکان افزایش سرعت اینترنت تا 1000مگا بیت در ثانیه


ما شبانه روزی در تلاش هستیم تا برای طرح فیبر نوری که طرحی راهبردی است اقدام کنیم زیرا بر اساس آن سرعت اینترنت تا 1000 مگا بیت بر ثانیه افزایش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران در خصوص طرح فیبر نوری، گفت: ما شبانه روزی در تلاش هستیم تا برای طرح فیبر نوری که طرحی راهبردی است اقدام کنیم زیرا بر اساس آن سرعت اینترنت تا 1000 مگا بیت بر ثانیه افزایش می یابد سرعتی که در حال حاضر حدود 10 مگابیت در ثانیه است.

وی افزود: در بیش از 100 شهر این کار شروع شده است تا پایان سال حداقل بخشی از شهرها تحت پوشش قرار بگیرند.

زارع پور اظهار داشت: دولت این تسهیل را فراهم کرده تا کسب و کارهای داخلی در سفرهای داخلی معافیت مالیاتی داشته باشند حتی آن دسته از کسب و کارهای مجازی که علاوه بر فعالیت در فضای مجازی کسب و کار فیزیکی هم دارند مصوب شد در صورتی که صورت های مالی آن بخش که در فضای مجازی فعال باشد مشمول معافیت خواهد شد.

وزیر ارتباطات با اشاره به مصوبه امروز هیأت دولت تصریح کرد: بر اساس این مصوبه آن دسته از کسب و کارهای اینترنتی کتاب ها که تا پایان 1401 کد مالیاتی نداشته و اظهارنامه مالیاتی کار نکرده اند از معافیت مالیاتی برخوردار شده و امکان خوبی است برای فعالیت کسب و کارهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان افزایش سرعت اینترنت تا 1000مگا بیت در ثانیه

امکان افزایش سرعت اینترنت تا 1000مگا بیت در ثانیه