مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:212023-06-16سياسي

طرح «زیارت به نیابت» ویژه جوانان زائر اولی جنوب کرمان اجرا می شود


امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان از اجرای پنجمین دوره «زیارت به نیابت» ویژه جوانان زائر اولی مناطق جنوب استان در تابستان جاری خبر داد.

- کرمان-امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان از اجرای پنجمین دوره زیارت به نیابت ویژه جوانان زائر اولی مناطق جنوب استان در تابستان جاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، امام جماعت مسجد امام حسین (ع) شهر کرمان صبح جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح در واقع مخصوص زیارت اولی ها است، گفت: هر ساله هزینه سفر این افراد توسط خیرین تأمین می شود و امسال برآورد هزینه برای هر نفر یک میلیون و 400 هزار تومان است.

حجت الاسلام مهدی دسترنج افزود: این طرح جوانان و نوجوانان مناطق جنوبی استان کرمان را شامل می شود که در کلاس های تابستانی شرکت کرده و فعال و مستعد هستند اما تاکنون به زیارت امام هشتم مشرف نشده اند.

وی اظهار کرد: بانیان این امر خیر با پرداخت هزینه سفر در واقع از طرف خود و یا اموات، برای زیارت، نیابت می دهند.

او با بیان اینکه اینکه همه می توانند در این امر خیر سهیم شوند و هر قدر که در توان دارند مشارکت کنند، افزود: امسال قصد داریم 40 نفر را به مشهد مقدس اعزام کنیم که تاکنون 40 میلیون تومان جمع آوری شده و اگر کمک ها بیش از سقف مورد نیاز برای اعزام این تعداد باشد، افراد بیشتری اعزام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «زیارت به نیابت» ویژه جوانان زائر اولی جنوب کرمان اجرا می شود

طرح «زیارت به نیابت» ویژه جوانان زائر اولی جنوب کرمان اجرا می شود