مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 18:052023-06-10بين الملل

اسلامی: غنی سازی با خلوص بالا برای رفع تحریم است


غنی سازی های با خلوص بالا برای این صورت گرفته است تا تحریم ها لغو شوند، هدف قانونگذار هم همین بوده است که اقدام راهبردی برای لغو شتحریم ها صورت گیرد.

- رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: غنی سازی های با خلوص بالا برای این صورت گرفته است تا تحریم ها لغو شوند، هدف قانونگذار هم همین بوده است که اقدام راهبردی برای لغو شتحریم ها صورت گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در ابتدای مسئولیت دولت سیزدهم با دو مساله روبرو بودیم؛ اول اینکه بر اساس مذاکرات برجام و سند امضا شده محدودیت های زمانی و ظرفیتی در فعالیت های هسته ای جمهوری اسلامی ایران اعمال شده بودو همزمان با این مساله با توجه به خروج آمریکا از برجام و مذاکراتی که در دولت قبل برای بازگشت آمریکا به ایفای تعهداتش در این سند صورت گرفته بود، مجلس قانون اقدام راهبردی رابرای کاهش تحریم ها تصویب کرد و مسلما برای ما اجرای این قانون یک محور بود تا بتوانیم دشمن را به ایفای تعهداتش مجاب کنیم.

دولت سیزدهم در چنین شرایطی سازمان انرژی اتمی را تحویل گرفت.

وی افزود: در همان ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تصمیم گرفتیم به سمت صنعتی شدن حرکت کنیم و به موازات این اقدام کاری کنیم که آثار فناوری هسته ای در بهبود زندگی مردم و در اقتصاد ملی دیده شود به همین دلیل سند جامع راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسلامی: غنی سازی با خلوص بالا برای رفع تحریم است

اسلامی: غنی سازی با خلوص بالا برای رفع تحریم است