مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 03:252023-06-16بين الملل

درخواست نیروهای پشتیبانی سریع برای برقراری آتش بس دائمی در سودان


محمد حمدان دقلو (حمیدتی) فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان در مصاحبه ای اعلام کرد که میانجی گری عربستان و آمریکا می تواند راه صلح دائم را در سودان هموار کند.

- محمد حمدان دقلو (حمیدتی) فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان در مصاحبه ای اعلام کرد که میانجی گری عربستان و آمریکا می تواند راه صلح دائم را در سودان هموار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان به خبرگزاری نوفا ایتالیا گفت: اجازه دهیم امیدوار باشیم که جنگ در سریع ترین زمان ممکن پایان یابد.

خبرگزایری اسپوتنیک شامگاه پنجشنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که محمد حمدان دقلو اعلام کرد که ما اعتقاد راسخ به این داریم که نیازمند توقف موقت درگیری به خاطر مسائل انسانی هستیم و این امر می تواند مانند پلی برای حل دائمی این درگیری باشد.

فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان همچنین به تعهد و حمایت جامعه جهانی برای حل درگیری در سودان اشاره کرد و گفت این یک گام جدی برای تضمین آینده بهتر ملت سودان است.

وی با متهم کردن ارتش سودان افزود: نیروهای مسلح سودان تاکنون در تعهد به توقف درگیری و توافق آتش بس مورد توافق ناکام مانده است.

حمیدتی همچنین گفت که نیروهای پشتیبانی سریع آمادگی و تمایل دارد که با ارتش وارد مذاکره شود و به هرگونه توقف درگیری احترام می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نیروهای پشتیبانی سریع برای برقراری آتش بس دائمی در سودان

درخواست نیروهای پشتیبانی سریع برای برقراری آتش بس دائمی در سودان