مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:052023-05-30ورزشي

آزمون طلایی ها با رقبای آسیایی


تیم هندبال سپاهان در مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه های آسیا با تیم های الریان قطر، الکاظمه کویت و نمایندگان عمان و هندوستان به رقابت می پردازد.

- ایسنا/اصفهان تیم هندبال سپاهان در مرحله گروهی مسابقات جام باشگاه های آسیا با تیم های الریان قطر، الکاظمه کویت و نمایندگان عمان و هندوستان به رقابت می پردازد.

بیست و پنجمین دوره مسابقات هندبال جام باشگاه های آسیا به میزبانی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از 11 تا 22 خردادماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد که تیم هندبال سپاهان در گروه A مسابقات با تیم های الریان قطر، الکاظمه کویت و نمایندگان عمان و هندوستان به رقابت می پردازد.

الریان قطر در تاریخ مسابقات جام باشگاه های آسیا موفق به کسب یک قهرمانی و دو نایب قهرمانی شده است و از این نظر جزو تیم های پرافتخار این قاره به شمار می آید.

تیم الکاظمه کویت نیز با 2 عنوان قهرمانی از دیگر تیم های پرافتخار آسیا به شمار می رود.

نمایندگان عمان و هندوستان اگر چه سابقه درخشانی در مسابقات آسیایی ندارند اما از جمله تیم هایی به شمار می روند که انگیزه بالایی برای نشان دادن توانایی های خود در این مسابقات خواهند داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نماینده هندبال اصفهان و قهرمان لیگ برتر باشگاه های ایران در نخستین گام پنجشنبه (11 خردادماه) به مصاف هم گروهی قطری خود خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون طلایی ها با رقبای آسیایی

آزمون طلایی ها با رقبای آسیایی