مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:352023-06-03سياسي

لزوم تشکیل قرارگاه تأمین آب شرب در دماوند


فرماندار شهرستان دماوند با بیان اینکه باید قرارگاه تامین آب شرب دماوند تشکیل شود، گفت: هرگونه قطعی آب شرب به مردم اطلاع رسانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی فرماندار شهرستان دماوند ظهر امروز در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند با بیان اینکه باید انشعابات غیرمجاز در این شهرستان شناسایی و قطع شود، گفت: بسیاری از واحدهای ویلایی منطقه به هر نحوی انشعابات غیرمجاز گرفته اند که هم در فضای سبز و هم برای پر کردن استخر از آن ها استفاده می کنند.

وی افزود: باید انشعابات و برداشت های غیرمجاز آب شناسایی شود و با آن برخوردهای لازم قانونی صورت گیرد و در این زمینه نباید با هیچ احدی تعارف داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: امروز مهم ترین وظیفه ما تأمین آب شرب برای شهروندان است تا در این زمینه هیچ نگرانی نداشته باشند و لازم است که در این زمینه، قرارگاه تأمین آب شرب توسط آبفای شهری تشکیل شود.

طاهرخانی تصریح کرد: پنج مدیر آبفای شهرهای شهرستان دماوند باید به صورت حداکثری و هفتگی نشست برگزار کرده و در خصوص رفع مشکلات آبی تبادل نظر داشته باشند تا بتوانیم آب شرب شهروندان را تأمین کنیم.

شهروندان در جریان قطعی های آب قرار گیرند وی گفت: یکی از موضوعاتی که جزو گلایه مندی به حق مردم بوده، این است که برنامه های قط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تشکیل قرارگاه تأمین آب شرب در دماوند

لزوم تشکیل قرارگاه تأمین آب شرب در دماوند